Fashion One vanaf 21 december ook op BelgacomTV

Vanaf die datum brengt het zendernummer 190 het gevarieerde aanbod van Fashion One. De laatste nieuwtjes uit de modescène, leuke reality shows en opmerkelijke behind-the-scenes-programma’s zullen er de rechtgeaarde fashionista aan de buis gekluisterd houden. Opmerkelijk is dat het internationale TV-kanaal een eigen programmatie heeft voor Vlaanderen/België, met een aantal uur in prime time waarbij nieuws uit Vlaanderen/België als modeland centraal staat. En het gros van de programma’s is, waar nodig, Nederlands ondertiteld.

Het internationale televisienetwerk Fashion One richt zich tot een vrouwelijk publiek en brengt de laatste trends en nieuwtjes uit fashion, entertainment en lifestyle. Dit wordt aangevuld met nieuws over sterren en celebrities, luxemerken, vakantiebestemmingen en rode loper events. Fashion One brengt ook sterke eigen producties: reality shows, documentaires, beauty tips en urban styling. Het aanbod is volledig afgestemd zijn op de lokale markt, met Nederlandstalige ondertitels. Onderdeel van dat lokale aanbod omvat ook speciale programma’s rond Feeling & Marie-Claire, twee van de toonaangevende modebladen in ons land.

Ashley Jordan, CEO van Fashion One licht toe: 'Wij zijn verheugd dat BelgacomTV Fashion One opneemt in haar basisaanbod. Deze uitbreiding van ons aanbod bewijst dat een goed gemaakt entertainment-kanaal over mode en lifestyle een toegevoegde waarde is voor distributeur en abonnees. Nog meer Belgische/Vlaamse kijkers kunnen nu genieten van onze wervelende shows en series. Ik ben er zeker van dat Fashion One in een modeland als België zal aanslaan.'

'Belgacom is uitermate tevreden Fashion One aan te kunnen bieden aan onze BelgacomTV-abonnees in Vlaanderen en Brussel. De trendy en gevarieerde content, afgestemd op de lokale markt, betekent zeker een pluspunt voor ons zenderaanbod', bevestigt Stéphanie Röckmann, Vice President Content Acquisition & Sponsoring van BelgacomTV.
Do you have a Fashion story idea or tip? Email us at submissions@fashionone.com.